Vintertid

Så var det dags med vintertid igen, mörka kvällar alldeles för tidigt, ännu mer tända ljus och man får göra kvällarna lite mysigare här hemma eftersom man inte vill vara ute alldeles för länge när det är mörkt.
Vi var dock lite nervösa över att Walter skulle vakna för tidigt i morse men han sov ända till kl halv åtta och då var ju kl egentligen halv nio, men det var nog bara för att han var vaken i en timme runt halv fyra i morse.... När ska vi få uppleva en natt då han sover hela natten utan att vakna?

Igår hyrde vi filmen "Sex  and the city", jag har redan sett den men ville gärna se den igen. Det är en må bra film och jag blir alltid så inspirerad av kläder, frisyrer och framför allt NY-city!!!

Snygga tjejerna!!!
Igår efter filmen ville jag färga mitt hår brunt, men jag ska nog fundera på det ett tag innan jag gör ngt.... Fick dock inspiration till en bröllopsklänning. Försökte hitta den på nätet med den fanns inte med bland alla bilder.

Idag har jag varit på Brunch nere i Nynäshamn på Nynäshavsbad tillsammans med Jessica, Cathrine coh Lena. Super mysig förmiddag med god mat och massa skratt. Efter det åkte jag över till Åsa som är min systers älsta kompis. Hon fick nämligen sitt 3:e barn förra söndagen och det blev en liten Hugo och med två tjejer sen tidigare fanns det inte så mycket killkläder i huset. Så då fick jag rycka ut med en påse fylld med söta små kill bebiskläder.
Det var så gossigt att få se och hålla i en 7 dagar gammal liten bebis. Han var jätte söt och fin.
 Jag är SÅÅ glad att mina komisar ska få bebisar i vår för då kan jag bara springa över och få lite bebis gos.
Så idag har Walter och Fredric umgåtts en del och jag har fått lite egen tid.

Nu har vi ätit middag och kollat på TV och jag är så trött. Tror det blir en tidig kväll idag. I morgon har vi ganska mycket på inplanerat och en sak är redan kl nio i morgon bitti....gäsp.

Sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback