Blocket, I like

I söndags började jag leta lite efter saker på Blocket till Walter och insåg att det finns ju så mycket saker och man kan verkligen göra bra affärer. I går hämtade jag våran nya Britax bilbarnstol till honom för 900 kr, fick så bra tillbehör till så nu hoppas jag att han kommer trivas i bilen med sin nya stol.
Idag åkte vi till Söder och där köpte jag en åkpåse, en helt ny och exatk den som jag tänkt köpa på Babyland för 750 kr och nu behövde jag bara betala 400 kr. Har tjänat massor av hundralappar på detta:-).

Idag har vi haft en härlig heldag tillsammans med Julia o Nadia.  Började förmiddagen med en fika på vårat favoställe Ritorno på Odengatan. Gott kaffe, sköna soffor och bra häng även för barnen. Sen är personalen så trevlig och det är ett STORT plus. Sen blev det lite gunga av i Vasaparken och vipps så var kl 12 och barnen skulle äta lunch, det bästa ställlet som vi hittade där och då var korvkiosken.... men barnen fick "varm" mat och mammorna fick en god korv. Lustigt nog somnade nästan både Nadia och Walter mitt i maten. Så det blev en perfekt promenad mot Söder för att köpa åkpåse.
Vi avslutade dagen på Kungsholmen med åter en fika....och mellanmål till banen. Känns som om vi inte gjort ngt annat idag än att ha suttit på olika ställen och provat kaffe och pratat. En väldigt bra och härlig dag i två mammors liv :-).

Nu i kväll har Mia varit här på middag och lekt med Walter och hon börjar få en sådan fin liten mage. Walter skulle bara veta att det ligger en liten kompis där inne till honom som kommer ut i februari. Mia och Krille ska vara barnvakt åt Walter nu på lördag för jag och Fredric ska åka ner till Häringeslott på Afternoon Tea. Ska bli så mysigt och lyxigt.


Snart blir det sängen och jag hoppas på en bättre natt en den förra. Ska även tänka på min syster som börjar jobba i morgon efter nästan 1 1/2 år som mammaledig.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback