Fika fika...

Det har blivit en hel del fika i helgen, men vad trevligt det är. Igår gjorde vi en utflykt till Vinterviken(www.vinterviken.com) i Aspudden, super mysigt ställe. Tyvärr regnade det så vi kunde inte ta ngn promenad vid vattnet. Men vi fick sitta inne och mysa i stället. Kan verkligen rekomender att åka dit med barn.
Efter det blev det en tur till IKEA men jag och Walter fick sitta kvar i bilen eftersom han sov och jag var inte så sugen på att gå ut och bli dyblöt. Det var nog första gången jag fick sitta på parkeringen utanför IKEA och vänta.... men det blev nog inte så många onödiga prylar då:-).

I dag på morgonen blev det en tur ner till gymmet, sprang några km och det var så skönt att få svettas lite. Måste bränna av all fika ;-).
På eftermiddagen tog jag och Walter bussen över till Söder där vi mötte upp Loppan, Linus och Fredric som kom från klättringen och tog en sen lunch på Svart kaffe.

Här hemma håller vi på att sätta upp tavlor på alla väggar som vi har... vissa försvinner och vissa får åka upp på en ny vägg. Men kakao planschen har fått en plats bakom vårt matbord i vardagsrummet. Snyggt!!!
Walter han kryper samt ålar sig fram i ganska snabb takt nu efter sin lilla boll. Han ser så lycklig ut att han äntligen kan ta sig framåt.  Stort steg i hans lilla liv.

Söndagen och helgen börjar tyvärr lida mot sitt slut men vi har haft en riktigt bra helg. Fick just reda på att syster, Björn och Abbe kommer upp nästa helg och det ser jag verkligen fram i mot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback