Fotodags

Har varit lite dålig på att ta foton den senaste tiden. Vi har en superbra kamera men den är ganska stor så det är inget jag tar med mig i vagnen direkt. Men nu tänkte jag uppdatera lite och lägga upp lite nya foton och det är nog inte så svårt att gissa vem som är objektet....

Än så länge kan jag knö mig ner i handfatet, men det är på gränsen....

Ny favoritplats, i garderoben och plocka ut mammas och pappas skor.

I dag på eftermiddagen passade vi på att ta en liten promenad inne på gården, väldigt uppskattat av Walter.
Han tycker dock det är lite svårt att gå med skor på men han kämpar på.

Går även lika bra att krypa, det var ju nämligen lite kul att det fanns en sandlåda ute på våran lilla gård.

Sand är gott och leka med.

Nu sover lilla killen och Fredric kom just hem från klättringen. Tycker dagen blir lite extra lång när Fredric kommer hem sent, så därför är det lite skönt att hitta på saker ute innan man går hem för kvällen. Så idag hängde vi i Vasaparken med Julia och Nadia. Jag och Julia satt i gruset och drack kaffe och njöt av en kanelbulle medans barnen åt löv. Sen tog vi en sväng vid Odenplan och tittade i affärer och jag köpte INGENTING, fast det var väldigt nära att det både blev en ny väska samt en mössa till Walter. Men icke.
Sen var vi som sagt ute och lekte lite på gården, och där kommer vi gå ner oftare.

Jo måste ju berätta att det var premiär för Walter att vara på Mini SATS idag medans jag tränade, det gick jätte bra och han hade nog velat stannat kvar en stund till efterosom det finns så mycket att leka med. Så nu får jag blir bättre på att gå dit på dagarna och träna coh inte på kvällarna. Sprang på bandet brevid Martin Stenmark och bara en sådan sak kan ju göra att jag går dit på dagtid i stället ;-)

Nu ska jag fortsätta att titta på IDOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback