Packar framför IDOL

I morgon bär det av med tåget till Karlstad. Fredric kommer efter på fredag. Skönt att få några extra dagar så alla hinner umgås med Walter. Det har ju hänt en hel del med Walter sedan sist vi var där nere.
Egentligen ska jag packa och fixa klart allt men i stället sitter jag och skrattar framför IDOL, vad är det för rikspuckon som kommer dit, blir dom betalda att framträda i TV?? Man kan ju nästan hoppas i bland för jag vill inte tro att dom är på riktigt.

I dag har vi varit på lunch med Karin på jobbet, hade helt glömt bort det men som tur var ingde hon och påminde mig i morse. Det är inte lätt att komma i håg allt när man inte har Outlook. Sen har vi hängt med Julia och Nadia, så roligt nu när dom kan leka mer med varandra. Snart kryper Nadia också och då får dom jaga varandra....

I morgon blir det upp i ottan för att gå på utförsäljning på Lexington, det är jag och Julia som ska dit. Hoppas vi hittar ngt.

Ha en mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback