Regn regn

Fy vilket väder vi har i Sthlm idag. Regn och grått. Riktigt sitta inne väder men det går inte alltid när man har en 7 månaders som bara vill komma ut. Vi skulle gå mamma promenad nu kl halv tolv men vi sköt fram det till kl ett. Hoppas vädret är bättre då. Walter åt sin lunch nu och sen somnade han som en stock så nu ska jag passa på att äta lite och sen får vi bege oss ut. Jag är glad att jag har mitt regnställ då :-). Måste bara hitta mina gummistövlar som finns gömda uppe på våran vind.
Men nästa helg ska vi ta ett ryck att slänga och rensa där uppe. Walter ska få vara med mormor och morfar då. Ska till och med fråga i fall dom kan Walter över natten. Vi är nämligen bjudna på 30 års fest på fredagen och då vore det perfekt om han kunde sova över hos dom och stanna där på lördagen.

Igår skrev jag in Walter på Mini SATS, han verkade trivas jätte bra. Gick ifrån en stund och han märkte knappt av att jag var borta, så nu kan vi gå ner och träna på dagarna. tror han kommer tycka det är jätte kul där. Fanns så mycket att leka med.
Men i kväll ska jag ner och springa lite när Fredric kommit hem.

Nu blir det Thaisoppa med ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback