Tidsfördriv...

1. Vilken mat äter du ofta?
Älskar Fredrics lasange, det har blivit våran favorit söndagsmat.

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Jag försöker att hjälpa till och plockar, men vill även passa på att prata med alla trevliga människor som är på kalaset.

3. Var sitter du helst och bloggar?

I soffan med datorn i knät

4. Köper du ofta Triss?
Kanske någon gång i månaden, hoppas fortfarande på att "Plötsligt händer det"

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
USA, mitt år som Au Pair i LA var helt fantastiskt.  Men även min och Fredrics resa till Minneapolis och Denver var en kanon resa, är så glad att vi gjorde den resan ihop.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?

TV 4 och Kanal 5

Klädbutik:
H&M, Filippa K

Inredningsbutik:
ROOM, DIS, Granit och IKEA

Godis:
Lösgodis, mycket salt och andra sega saker.

Stad:
Los Angeles och Santa Barbara

Dryck:
Rött vin, vatten och Kaffe

TV-serie:
Roomservice, Grays, IDOL

Träning : Spinning, styrketräning och faktiskt löpning

Bakverk:
Älskar att baka och självklart är det gott att äta också men kanelbullar är min favorit.

Kaffe:
JAAA, älskar mitt kaffe och särskilt från våran Nespresso maskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback