Trött

Anting är det det tråkiga vädret eller så är det för att Walter vaknade kl 5 i morse och pratade och var så pigg och vaken.... Men det var varken jag eller Fredric så efter lite välling i magen somnade han som tur var om. Men jag är ändå så trött idag. Vi sov lite tillsamman nu på eftermiddagen och det var skönt. Men snart kommer Fredric hem och då ska jag springa ner till gymmet och träna lite, kan alltid pigga upp.
Walter är fortfarande sjuk och är lite mer gnällig än vanligt och gillar att vara nära, men han verkar ändå glömma bort det lite då och då, för just nu är det krypning som gäller och det börjar gå undan, tekniken börjar sätta sig och han tar sig fram rikigt fort. Så roligt att se.
Idag har vi haft Mia över på frukost och det var så kul att se henne igen för det var ett bra tag sen sist. Annars har vi inte gjort så mycket, blev en kort promenad till Västermalmsgallerian och en liten kaffe.

I morgon ska jag åka och hämta Jessica på Arlanda och då ska pappa komma över och vara barnvakt till Walter, bra övning eftersom han ska sova över hos dom på fredag. I morgon ska jag även klippa mig och slinga håret, och det behövs verkligen kan jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback