Jag vann!!!

I vårt område där vi bor har en super mysig inredningsaffär öppnat som heter Classic Living. Matilda som äger butiken har så fina saker och är alltid så gullig när jag kommer instormandes i hennes butik med vagn och Walter som röjer runt...
I veckan var det en tävling på Classic Livings blogg
http://classiclivingsthlm.blogspot.com/ jag passade på att tävla. Vinner så sällan men... plötsligt händer det. Blev så glad när jag gick in på bloggen och där stod det Grattis Frida!! Vinsten är ett presentkort på 300 kr att få handla i butiken samt en tjejkväll som Matilda håller i. LYX så nu alla tjejer får vi ha en mingel kväll på Classic Living.
Heminredning
www.classicliving.se
Är sugen på att använda mina 300 kr på detta fina halsband från Cooee Design.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback