Lyxkväll

Idag var det min tur att hämta Walter från dagis. Fredric har skött det denna vecka annars efterosm han fortfarande är sjukskriven men mår såå mycket bättre nu. Men idag ville jag få den härliga stunden att hämta. Älskar verkligen då Walter kommer springandes och kastar sig runt halsen. Men idag gick vi itne hem sirekt utan vi skulle ha napp-jakt. Walter ÄLSKAR sina nappar och han har en favorit, jag la den i hans overall igår men den var inte kvar när F hämtade honom. Så jag lovade att vi skulle leta efter den på gården. (inte det lättaste när det är så mörkt kl fyra) Men då fick han ändå vara med och leta och inse att den faktiskt är borta :-(.
Men på väg till Walter gård där dom alltid leker träffar vi på en ÄCKLIG råtta!!! Jävlar skriker jag och en en annan mamma undrar vad det är. En råtta skriker jag och springer i väg med vagnen. (jag har fobi för råttor)
Detta tyckte ju Walter var så spännande och kunde inte sluta prata om -mamma rädd, äcklig råtta. Så nu har jag skrämt upp han också för detta hemska djur. Vi letade dock efter nappen men inget fynd....

Men tillbaks till min rubrik för kvällen. Efter hämtning och en snabb middag åkte jag ner till Nybrogatan för att få mitt hår fixat 
http://www.natashasthlm.com/ Min favo frisör Emma är mammaledig så jag träffade hennes kollega Åsa. En toppen mysig och duktig tjej. Jag hade en hemsk utväxt när jag gick dit men 2 tim senare var det ordnat och jag blev jätte nöjd. Men det som jag tar med mig mest måste jag säga var stunden då Åsa tvättade mitt hår. Stolen som jag satt i började massera min rygg, ett fotstöd för fötterna åkte ut och sen massagen i håret på det!!! SÅ SKÖNT!!!

I morgon är det torsdag men fredag för mig för jag är ledig på fredag, ska bli så skönt. Ska dock passa på att ta spruta inför vår Thailandsresa då.
Snart en månad kvar tills det är varm sand under våra fötter och Walter får äntligen sätta på sig sina flip-flops.
Vi längtar så.

Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fin och rosa din blogg har blivit:) Jag lyckades tappa bort länken till din blogg och har glömt fråga dig så har missat den några dagar. Så du fick träffa en råtta i egen hög person, stackare, vet ju hur rädd du är för dem! Och nu är ni två m.a.o...

Låter härligt med frisör-besök. Om jag ej hade skräck för franska hårfrisörer så skulle jag också ta en tur dit, funderar på att bli ett uns ljusare nämligen.. men vi får se! Massa kram! Hoppas du har en underbar "fredag", trots sprutor...

2009-12-10 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback