Snart Grays

Ligger i soffan och slösurfar på massa olika bloggar. Tillsammans i soffan har jag sällskap av min man!! SÅ härligt att ha honom på benen igen. Även om han måste respekter att han inte är helt frisk ännu så är han i alla fall uppe och kan göra mig sällskap framfrö TV´n. Min energi har återvänt och vilken skillnad det blir på mig när jag får sova och skaffa energi. Sen måste jag säga att jag trivs så otroligt bra på mitt jobb och att få komma dit om dagarna ger mig så mycket inspiration. Träffa mina underbara kollegor, coacha duktiga chefer. Bygga ut mitt nätverk mm. Lika mycket som jag går till jobbet med ett leende tycker jag det är helt fantastiskt att gå till Walters dagis på eftermiddagen och få en dunderkram och en liten kille som viskar mamma i mitt öra. Så mycket kärlek.

Nu ska jag kolla på Grays och njuta av att vi börjar komma på fötterna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback