Vår lilla tomte

Idag var det som sagt luciafirande på Walters dagis. Jag var så spänd när jag åkte dit på eftermiddagen. Skulle bli så kul att få se alla barnen och särskilt Walter. Mötte upp min älskade vän Jessica och Filippa som kommit hem från London. Dom ville också komma och titta på Walter.
Min mamma stod också och väntade på gården och hon var inte ensam, det var många föräldrar, släkt och vänner.
Så äntligen kom dom söta luciorna, tomtarna och pepparkaksgubbarna och gummorna. Några tårar kom självklart när jag fick se lilla Walter komma hand i hand med sin kompis över gården. Hans ögon gick fram och tillbaks när han fick se alla människor, han blev nog lite förvånad.
Så mycket sång kom det inte ut från Walter denna eftermiddag, men söt var han allt.
Söta Nadia var självklart där och var en söt tomtegumma. 
Här kommer lite foton från eftermiddagen. Vi stannade inte på någon fika för det var så kallt ute. I stället gick vi hem coh åt goda Saffransbullar och kaffe med mormor, Jessica och Filippa.

 
Walter med sina kompisar

Hela Torsgränd

Söta Nadia och brevid henne lucia Emilia

En lite tjockistomte...

Jessica och mamma

Walter och Filippa lekte när vi kom hem.

Nu sover våran tomte och vi tittar på Svenska Hjältar och gråter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback