Är tillbaks i "verkligheten"

I dag har jag haft min första dag på jobbet och det har känts riktigt roligt. Mycket nytt och huvudet kändes väldigt mosigt efter en dag. Walter har klarat sig riktigt bra hemma med Fredric, jag hade egentligen inte väntat mig ngt annat. Men är ändå lite avundsjuka på att dom får hänga med varandra hela dagarna nu....

Försäljningen med lägenheten går riktigt bra, just nu ligger budet på 3.2 milj, så det känns jätte bra. Får se vad det kommer sluta på.

Nu när jag jobbar kommer jag dock inte skriva lika mycket på bloggen utan mer lägga upp bilder på Walter lite då och då så ni får se utvecklingen på honom. Men jag har valt att inte skriva ngt om mitt jobb.

Ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback