Vilken vecka....

Förra veckan kommer jag nog minnas ett bra tag framöver. För det första började jag jobba igen och det var verkligen över förväntan. I onsdags sålde vi våran lägenhet och med inflyttning redan 8:e april så vi började få lite anik på att hitta ngt nytt och som jag skrev sist så skulle vi titta på en 3:a som var helr nyproducerad. Det slutade med att vi köpte den i söndags. Så vi sålde och köpte lägenhet i samma vecka. Många miljoner i rullning....

Men allt känns så bra, vi kommer att flytta ett stenkast egentligen från där vi bor nu fast på andra sidan Vasaparken. Det är bara att flytta in men självklart vill Fredric ändra och köpa nya saker så han känner att han har fått göra ngt i lägenheten:-). Nu planeras det med nya möbler, sälja gamla möber mm. Men vi ska flytta in först och bo in oss innan vi gör ngt. Så nu har vi bara 3 veckor kvar här på Sigtunagatan....

I kväll har jag och Walter varit och storhandlat på ICA Maxi, han älskar verkligen att åka och handla och det är jag glad för eftersom jag också tycker det är kul. Han sitter där så nöjd i kundvagnen och snackar med alla människor. Mysigt att bara få åka i väg med honom och umgås efter en hel dag på jobbet. Det är lyx att få åka hem vid fem och träffa mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah vilken underbar nyhet att ni slog till och fick den fina lagenheten! STORT GRATTIS fran mig, Carla och lilla Filippa!



PS! Saknar att inte kunna ringa eller prata med dig narsomhelst pa dagen!





2009-02-11 @ 08:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback