Bröllop i Norge

I helgen var jag och Fredric på bröllop i Norge i Hemsedal. Vi lämnade Karlstad i fredags efter lunch och jag tyckte det var jobbigt att lämna Walter men visste att han hade det bra hemma hos farmor och farfar och alla fastrar och farbröder.
Resan tog nästan 7 tim så man var ganska mör när vi äntligen kom fram. Men vi kom fram till ngt helt fantastiskt. Har aldrig varit i Norge så jag tyckte det var jätte kul att äntligen få komma dit.
I stället för att skriva så mycket visar jag lite bilder i stäället.... inte så ovanligt kanske men just denna helg är vackrare att se i bilder än i text.


Ett härligt dopp i poolen innan vi åkte i väg på våran weekend.

Vi kom fram till ngt helt fantastiskt. Snön ligger kvar på topparna även fast det var +30 grader.

Glad Fredric som äntligen skulle få dricka lite öl efter den långa resan....

Grillning med alla gäster på fredagkväll

Mysig frukost på lördagen nere vid älven

Det var otroligt varmt på lördagen så innan vigseln tog nästan alla... ett dopp i det kalla vattnet.

Min snygga blivande man

Nya örhängen och ny klänning

Rosa var en poppis färg

Shit snart är det vår tur... åh vad jag längtar.

Vi väntar på brudparet

Äntligen kom dom. SÅ vackra!!!

Dom hade verkligen valt ut en fantastisk plats att gifta sig på

Robert hade skrivit en egen låt till sin Hanna

Sen överraskade Hanna med att sjunga en låt till Robert där även alla tjejer stämde in och hjälpte till. Själv kunde jag inte sjunga så mycket eftersom jag var så rörd av hela ögonblicket....

Man och hustru

25 dagar kvar nu innan det är dagsför oss att säga JAAA!!!

Festen fortsatte nästan hela natten, ja i alla fall fram till halv tre. Allt var jätte lyckat och inspirerande.
I söndags var det frukost för alla sen pckade vi i hop och och begav oss till Sverige. Det var fantastiskt mysigt att få krama om Walter igen. Han hade haft en jätte bra helg och skött sig exemplariskt.
Nu ska vi vara kvar här i en vecka och jag hoppas verkligen att värmen och solen kommer tillbaks.

Hoppas ni njuter av semestern och sommaren.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback