Dan före dan...

Jag måste erkänna det om ingen visste det redan men jag ÄLSKAR att fylla år och i morgon fyller jag 30 år och det ska bli så kul!! Kan bara inte fatta att jag blir 30 år. Har absolut ingen åldersnoja men det låter så vuxet med 30 år :-).
Blir som ett litet barn dagen före och särskilt på kvällen. Vill nästan gå och lägga mig snart bara för att jag ska få vakna upp snabbare.

I dag har vi legat nere vid badet och solat nästan hela dagen. Vi började dock med en morgonpromenad på 1 timme innan frukost, riktigt skönt. Walter fick se på massa hästar och kossor så hans morgon var väldigt lyckad.
Nu i kväll kom mamma o pappa upp och vi har ätit god middag som Fredric fixat. Jag har nu pratat ett LÅNGT samtal med syster som kom hem från San Francisco idaag och jag ville höra allt lyx och roligheter som dom varit med om. Älskar verkligen San Francisco.

Nej nu ska jag gå upp och sova och invänta morgondagen....

Kram fån en 29 åring.... max 1 timme kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback