Lämnar landet = Tällberg för en stund

Sist var jag 29 år när jag skrev och nu är jag 30 år. Hade en jätte härlig födelsedag med paket, sång på sängen. Sen en god lyxig frukost uppe hos mina kusiner, mer paket, flaggan den vajade hela dagen. ALLA mina underbara vänner ringde och grattade och sånt betyder så mycket.
Vi åt god lunch på Klockargården och till eftermiddagen kom Linus och Loppan upp från Stockholm. Då skålade vi i champange och åt massa plock.
Sen åkte vi i väg till Rättvik och åt på en god restaurang. Walter skötte sig exemplarisk och somnade i vagenen efter lite välling och sov ända fram till kl nio på morgonen dan därpå.

Bröllopsplaneringen är i FULL gång kan jag meddela och jag jobbar såå mycket bättre under lite press. Så dessa dagar har vi fått massor gjort. Så efterosm jag känner att vi ligger i fas kommer vi åka hem till Stockholm i veckan. Längtar HEM!!!


Nej nu ska vi försöka bena ut bordsplaceringen.... och det är inte lätt kan jag säga.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback