Sommar = Tällberg

Igår kom vi upp till Tällberg och det är såå mycket sommar när är man kommer upp hit. Sen hade jag även en pirrig känsla i magen när vi packade ut allt från bilen. För nu är vi framme på våran bröllopsdestination... Vi hade bilen full med saker, glas, vin, champange, skålar, ljus, servetter mm.  Ja jäklar vilket bröllop det ska bli. Nu hoppas jag bara att vädret håller i sig för det är typ det jag drömmer mardrömmar om nu.
Men dom här dagarna har vi haft jätte fina dagar, både lunch och middagar ute i solen och Walter han trivs på gården. Vi plockar blommor, plockar smultron, fast han tror att det är jordgubbar och säger "mummi". Hälsar på hästarna och busar med min kusin Karin. Fast han saknar nog sina farbröder i Karlstad. Dom han roper mest efter just nu är Anton och Adam, så gulligt.
I söndags avslutade vi våran semester vecka i Karlstad med att för fira min 30 årsdag. Man kan aldrig bli firad för mycket..
Vi grillade massa gott och gjorde goda röror och sommarpotatissallad och Emelie gjorde super gott Tortano bröd från Leilas. Fick ett otroligt fint halsband från Thomas Sabo (Tack Marie och Bosse!!) ett jätte fint grönt uppläggningsfat från Mateus (vi har redan invigt det idag till en god cecarsallad)  och en bok som jag ska förhoppningsvis kunna njuta av efter bröllopet....

Nu är det läggdags av lilla Walter så jag slutar för denna gång. I morgon kommer mamma o pappa upp efter en veckas smester i Kroatien. Ska bli mysigt att ses.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback