Inspiration till lägenheten

Just nu letar vi lite olika fondtapeter till Walters rum och till vårt sovrum. Var och kollade i Alvik idag och vi hittade två st som vi verkligen gillade.
Den som vi hittade till Walters rum fastade jag för när jag såg programmet Arga snickaren för några veckor sedan.
Så här ser den ut.


Tror dom där fiskarna skulle passa i Walters rum. Så den ska vi beställa.
Sen hittade vi denna till vårt sovrum, faktiskt så var det Fredric som hittade den.... så ni får inte tro att det bara är jag som gillar rosa.

Dyr tapet men väldigt fin om jag får säga själv.

I helgen har Fam Persson varit på besök. I går gick vi på stan hela dagen och shoppade och åt god lunch på Vapiano. Walter älskar verkligen sin farbror Filip så dom lekte en hel del. Mysigt att vi kunde ta i mot dom på besök för en gångs skull, vi har nämligen haft lite svårt med det när vi bodde på Sigtunagatan. 

Frukost och Filip hjälper till




Bilder från våran lägenhet har efterfrågats så här kommer lite bilder.
Min härliga fondvägg med kokböcker.

Köket med utgång mot hallen.

Öppen planlösning mellan vardagsrum och köket, väldigt skönt. Sen dörrar ut mot balkong.

Farmor Marie passar på att njuta i soffan.

Nu ska jag snart sova, i morgon jobba och sen ska jag dra ut en visdomstand....fy f.n. Är verkligen skit skraj för det. Men hoppas det går bra.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah vad kul att fa se bilder fran er saa fina lagenhet! Jag langtar tills vi kommer hem och fa se den och traffa er, valdigt snart!



Hoppas ni alla mar bra!



Miss u!



Kramis

J o lilla F

2009-03-24 @ 09:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback