Bröllopsplanering uppe i Tällberg

Denna långhelg är vi uppe och njuter i Tällberg. Så skönt när man får en extra dag tillsammans med familjen.
Pratade med min blivande svärfar idag och han tyckte det var länge sen jag skrev ngt i min blogg och det har han verkligen rätt i. Har helt kommit av mig att skriva i min blogg nu efter att jag börjat jobba. Lite tråkigt faktiskt eftersom detta är ett sådant bra sätta att komma vad man gör och minnas tillbaks.

Nu är det exakt 3 månader kvar tills vi gifter oss. Ska bli sååå kul och nu börjar fler och fler saker sättas på plats. Var och träffade våran vigselförättare odag coh det kändes så bra. Jätte härlig tjej som bor här i Tällberg. Jag och Fredric var och provgick på den platsen där vi gifter oss igår. Så vackert!!! Skönt att få komma upp hit och planera och komma in i allt lite mer. Mycket lättare att göra det här än när man är hemma i Stockholm.
Brudklänningen och skorna och också inköpt..... Fattar inte att jag ska stå brud om 3 månader och vi ska bli en familj med samma efternamn. Magsikt och mäktig känsla måste jag säga.

Walter han trivs här uppe på landet. Han är just nu inne i en period då han älskar att titta i böcker och lastibilar och traktorer är väldigt kul att titta på. Men här på gården är dom väldigt nära inpå på riktigt och då blir det lite läskigt....Hästarna är också lite farliga och han vill gärna hänga runt mammas hals och blir lite rädd. Men han vänjer sig nog. Har även passat på att klippa honom lite och han blev så fin, ska lägga upp lite bilder när vi kommer hem så får ni se på charmtrollet. Han snackar också väldigt mycket, nya ord varje dag. Nu får man akta sig vad man säger. Slog nämligen i mitt huvud igår och råkade säga jävlar. Fem sekunder senare hör jag Walter säga jalar.....

Nu ska jag stänga ner och passa på och njuta av lite vin coh oliver här ute på trädgården. Det är som en härlig sommardag idag. Nu håller vi tummarna att det är sådant här väder om 3 månader.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback