Lördag kväll

Lovad sist att jag skulle lägga upp lite bilder från förra helgen men jag har bara haft "segt internet" inkopplat och då tar det så lång tid, lovar att fixa det så fprt som möjligt :-).
Vi har nämligen skaffat IP-telefoni i nya lgh och när vi ska surfa måste vi koppla bort telefonen....Fredric har ännu inte lyckats klura ut hur man gör.
Just nu sitter jag själv i köket och roddar med gästlistan till bröllopet. Hittils är det 38 av 79 som tackat ja. Tror det kommer bli gansk många som kommer faktiskt och det ska bli SÅÅ kul.
Walter sover och Fredric är kvar på 30 års festen som vi var bjuda till. Jag och W gick hem lite tidigare eftersom han var trött. Men han höll ut väldigt länge än då måste jag säga, gick super bra att ha med honom på fest.

Vi var även på middag hemma hos Loppan och Linus igår och vi hade verkligen så kul.
Walter älskar verkligen Loppan och Linus och Linus är det ngt speciellt med.... Walter tyr sig verkligen till honom, så kul att se. Efter en flaska välling och massa dans till fijol och orsaspelmän så somnade han gott i deras säng. Vi festade vidare på 4 flaskor vin och massa dans till olika låter som vi ska ha på bröllopet, det var verkligen så kul.
När kl blev senare och senare och regnet öste ner så insåg vi att vi inte alls ville åka hem, så vi tog fram stora madrassen och sov helt enkelt över. Walter i soffan och vi på madrassen. Fungerade utmärket. Alla sov till kl nio, ink Walter. Sen dukade vi fram stor frukost och had een mysig lördagsmorgon ihop.

Det var länge sen jag kände mig så här seg en dag. Jag och Fredric festade till och med loss på Ciao Ciao på varsin Pizza och cola till lunch idag.... Tyckte jag var vär det efter gårdagen samt allt "hålla igen dagar" som jag jobbar med just nu för att trimma kroppen inför brudklänningen.

I morgon blir et en sväng till IKEA för att köpa lite utemöbler sen ska vi fixa på terassen.

Kram och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback