Walters nya rum

Har ju inte visat hur det blev i Walters nya rum efter tapetseringen...

Walter gillar sin nya fisktapet. Blev riktigt bra om jag får säga det själv. 
 

Får lite dåligt samvete att jag inte skriver mer men jag har ingen tid över just nu. Det är fullt upp på jobbet och nästa vecka är det stor redovisning av vårat projekt som vi har jobbat under vintern och våren. Vi fick dock reda på att den ska vara på engelska så det var mindre roligt....
Sen är det fullt upp med planering av vårat BRÖLLOP, det ska verkligen bli så kul att gifta sig. Men det är en hel del kvar innan allt är klart. Men jag tycker det rä roligt så det rä ju possitivt.
Både klänning och skor är klara....


I helgen har vi varit i Karlstad och det var mysigt, synd bara att dagarna går så fort. Walter älskar verkligen sin morbro Filip, till och med jag blir utbytt framför honom och det händer inte ofta kan jag säga. Även om han har blivit lite mindre mammig dom senaste dagarna. Men han är så duktig på att prata, man kan verkligen kommunicera med honom nu och han sätter ihop två. Varje morgon när jag ska till jobet säger han -Hej då mamma. Gulle. När han säger så vill jag bara ta av mig mina skor och stanna hemma och leka i parken med honom hela dagen.

Min stora kärlek tänk att den bara blir större och större.

Nyklippt liten kille.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa en bok som ska vara klar till nästa vecka.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback