Snart är dagen slut...

...och jag får äntligen gå och lägga mig och SOVA. Jag är så trött idag så jag minns inte när jag var så här trött. Jo kanske när jag var gravid i typ vecka 9. Men jag är inte gravid denna gång utan bara fått sova väldigt dåligt samt gett massa energi till Walter idag.
Fredric har legat i sängen hela dagen, går in där lite då och då coh kollar så han verkligen ligger där. Känns så tråkigt, längtar verkligen tills han mår bra igen.

Walter fick följa med mig till jobbet idag på ett möte men han sov mestadels så det var skönt. Sen gick vi till biblioteket och jag lånade hem en ljudbok åt Fredric så han inte dör av trissdess i sängen.
Annars har jag och Walter lekt med alla hans bilar i bilgaraget. Han fick en ite förtidig julklappa av mig och han kan sitta där i timmar och leka med alla hans bilar. I morgon är det 1:a dec och jag har en adventskalender redo till Walter med små små paket... roligt första året får se hur det känns nästa och nästa.... För han lär säkert komma ihåg till nästa år. Men jag älskar ju som sagt julen och den blir ännu roligare nu när man har barn.

Nu välling till Walter och jag undrar vem som kommer somna först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback