Sjukling

Det är min andra dag hemma och jag är SJUK!!! Det är faktiskt inte så vanligt i denna familj. Oftast är det Walter eller Fredric. Men min syster sa att eftersom jag börjat träna igen så blir mitt imunfarsvar svagare för en stund tills det börjar byggas upp igen och bli starkare. För jag msåte säga att jag har ett starkt imunförsvar, så jag tror helt enkelt att det är för att jag börjat träna och då händer det så mycket i kroppen.

Men jag är på bättringsväg så i morgon får det bli jobbet sen på kvällen flyger jag coh Walter ner till Malmö. Längtar sååå mycket efter att få träffa hela fam Lindén igen. Fy det var alldeles för länge sen vi sågs så jag vill inte tänka ens på när det var. Men nu ska vi få 3 mysiga dagar ihop och Walter och Abbe är så gullliga. I förrgår ringde dom till varandra och sjöng "bä bä vita lamm" då har man fått stora killar... som kan sitta coh sjuna för varandra.

Det har som alltid hänt otroligt mycket med Walter och som jag sagt förut så älskar jag verkligen alla dom här utvecklingsperioderna. Det är liksom ingen liten kille vi har hemma längre uten en kille som är våran allra bästa och underbara kompis. Vi sitter om kvällarna och äter middag ihop och han berättar vad han gjort och sjungit på dagis. Han prata verkligen och han kämpar med dom jobbigaste orden i sin lilla mun för han ska få ut det. Ord blir meningar och han berättar vad han vill coh INTE vill. Men vi har så kul ihop vi tre.

Jag älskar att följa och läsa andras bloggar och just nu är jag inne på inredning så därför vill jag tipsa om dessa två bloggar. En helt ny som jag hittade idag och det är denna: http://www.lottaagaton.se/blog/
Sen gillar jag denna: http://husmusen.blogg.se/

Ha en bra onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback