Lyx i vardagen

Idag hade jag ingen lust eller fantasi att fixa middag så jag mailade Fredric på dagen och sa att idag äter vi ute. Det är sällan vi gör det tillsammasn hela familjen. Men just nu är det så enkelt att ha med Walter så då får vi passa på att njuta. Som han är just nu vill jag att han alltid är, inte alltid alltid men gärna en bra stund. Inga trotts utbrott, han går att diskutera med, skratta med och hänger med på det vi gör och att gå till dasig om morgonen är ingen kamp utan han går till och med själv dit. Ja i alla fall med mig tydligen spelar han ett annat spel mot sin pappa....:-) Han sover hela nätterna och somnar själv i sin säng. Ja vi ska passa på att njuta för man vet ju att med dom här små barnen kan det ändras på en natt...

Han tycker till och med om att dricka kaffe med sin mamma. Det är min kille det.

Mmm gott!!!

Det har varit en bra vecka på jobbet med många coachningspass och det är då jag trivs och känner att jag gör ett bra jobb. Trivs verkligen med det jag gör.
I morgon ska jag ut med mina vänner/kollegor Petra och Cina. Vi har bokat bord på Riche och vi är så laddade för denna utekväll så jag är nästan rädd hur det ska sluta. Ska i alla fall bli så kul att gå ut ihop.
Halva fam Persson kommer upp till oss i morgon och Walter längtar efter sin farmor, farfar, faster och farbror.

Mitt hemma projekt i helgen är att fixa balkoneng. Vill göra den till en mysig lounge häng, mysig soffa och lite puffar. Ja det får bli helgens fix.

Kolla in denna mysiga uteplats, skulle vara ngt för vår terass.

Hittade ingen snygg inspirerande balkongbild... Får helt enkelt skapa mitt egna.

Har äntligen fått in mina fina Mårbacka i lägenheten. Det fick bli vita i år.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Matilda Classic Living

Hej Frida,

vi måste snacka ihop oss om din tjejkväll. Du kan väl maila mig?



Trevlig söndag!

Vänligen

Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback