En tand mindre

Nu är det gjort nu är den borta. Elaka hemska tand, som egentligen inte gjort ont men den ville INTE tas bort. Det tog en timme för dom att få loss den. Förra gången gick det på ca 10 min så jag hade hoppats på samma resultat även denna gång. Men nu fick dom borra sönder tanden i små bitar och tillslut lossnade den.
Jag kände mig extrem duktig efteråt och väldigt stel eftersom dom slet i mitt huvud samtidigt som jag spände mig.

Nu sitter jag i sängen och ska faktiskt försöka sova lite inna jag ska hämta Walter på dagis. Som jag skrev igår hade han inte vaknat inna jag åkte i morse. Fredric berättade att jag var hos tandläkaren och var duktig. Men Walter sa tillslut, -nej pappa nu åker vi och hämtar hem mamma. Det var nog ett tecken på saknad av sin mamma eftersom jag inte sett honom på länge. Ska bli myisgt att hämta honom i eftermiddag.

Jag är tacksam att jag fick citadon utskrivet i alla fall. Det och lite rödvin i kväll.... nej jag bara skämtade.

Ha en härlig fredag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback