Härlig lördag

Igår hade vi en sådan härlig dag. Ni vet när man vaknar upp och det känns bara så bra och mysigt på alla sätt.
Tanden kändes ok, Walter var på ett toppen humör och vi fick sova ut och åt en god frukost.
På förmiddagen tog vi bilen ut till Högdalen när vi blivit tipsade om ett bra badställe för barn. Eftersom Walter älskar att bada kunde det inte bli en bättre aktivitet. Och det blev verkligen så lyckat, han älskade det och badade som aldrig förr, dit får det bli fler besök, kan vartm rekomendera det.

Eftersom vädret inte var det mysigaste igår bestämde vi oss för att bara vara hemma och fixa, jag som älskar att bara vara hemma med min familj och ha lördagsmys. Walter somnade ganska fort i soffan när vi kom hem och då passade jag på att göra en stor sats musli och baka kanelbullar. Fredric satte upp spots i hallen och påbörjade upphögningen av våra nya lampor till köket. Vi fick så mycket gjort.

På kvällen kom Loppan över på mellodifestivalsmiddag, jag har inte sett en enda delfinal så igår var jag laddad. Mina favoriter Pernilla och Peter Jöback var ju med :-). Vi laddade upp med oxfilé god päron och chevre sallad och gott rödvin. Kvällen kunde ju liksom inte bli fel.
Walter var överlycklig att Loppan var över så han busade och var uppe till sent men jag tycker bara det är roligt för han är så nöjd. Tyvärr gick inte Pernilla till final men jag tyckte faktiskt att Peters låt var riktigt bra och förtjänade en finalplats.

Nu ska vi ut och kolla väderstatusen och W ska få sova i vagnen. Skriver och berättar med om den mysiga morgonen vi hade och finbesöket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback