Krångel med datorn...

Våran dator här hemma har krånglat och den har inte gått att ladda. Så vi har varit dator fria och det är ganska skönt på ett sätt. Men i kväll när Fredric skulle bort till en kompis provade jag att ladda datorn från ett annat uttag och vipps så gick det :-) Yes!!! Så nu är jag tillbaks här på bloggen igen, har saknat att få skriva av mig lite.

Förra veckan var Walter sjuk hela veckan, hade 39 graders feber i 5 dagar. Så vi fick trixa och fixa med VAB dagar. Min mamma hjälpte till en dag och min snälla vän Mia hjälpte oss en annan. Både jag och Fredric hade nämligen väldigt mycket på jobbet. Men nu är Walter frisk och tillbaks på dagis.
Just nu är våra lämningar på dagis inga roliga alls, han är sååå ledsen när vi går och det gör ont i mitt hjärta. Vi vet dock att det slutar lika fort och att han trivs och har jätte roligt på dagis. Men han gillar verkligen inte att bli lämnad, han är i och för sig väldigt lik sin mamma där. Jag gråter ju jämt när jag ska säga hej då... men då får jag tillägga att det är när jag säger hej då till ngn som jag inte ska se på väldigt länge....

Walter har även kommit in i en liten 2 års tråtts. Får han inte som han vill blir han så arg och ledsen. Orden som -Nej mamma sluta inte göra så, kommer allt oftare. Särskilt på morgonen när man ska klä på honom kläder. Han låter så vuxen också när han säger sådär. Men i kväll har han coh jag haft en jätte härlig kväll men mysig middag ihop och kurragömma lekar, han ÄLSKAR att gömma sig och bygga koja i soffan. Sen kom Loppan förbi en sväng och sa hej, hon jobbar så nära oss nu så det är lyx att få kramas om lite då och då och så blir Walter så glad också. Vi var för övrigt på Loppans 30 års fest i lördags, det var såå kul och vi festade och dansade verkligen. Blev en toppen lyckad kväll.

På fredag ska jag göra ngt som jag faktiskt är livrädd för nämligen dra ut en visdomstand. Får lite lätt panik bara jag tänker på det. Gjorde exakt samma sak för ett år sedan coh jag mins hur jäkla ont jag hade det. Så kl åtta på fredag får ni tänka på mig, efterdet ska jag bara gå hem och lägga mig och äta smärtstillande. Känns redan som min helg kommer vara lite förstörd, jag som älskar mina fredagar med fredagsmys. Men jag håller tummarna att det ska gå bra. Nu ska jag krypa ner i sängen coh läsa tidningar.
I morgon är det LÖN!!! Ska bli så skönt.

Kram och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback