Torsdags AW med jobbet

Är nyss hemkommen från en kväll med kollegorna på jobbet. Vi var inbjuda på lite vin och mingel på Stockholms Improvisationsteatern. Om ni inte varit där kan jag faktiskt rekomendera att gå dit och man kan även få massa inspiration till jobbet. Särskilt om man jobbar med ledarutveckling och gruppdynamik mm. Det var också väldigt gott med lite rödvin. Vi gick även ut och åt middag på en Indonesisk restaurang på Gästrikegatan, riktigt gott. Det var skönt att bara komma ut och göra något annat.

Det  är bara så tråkigt när man kommer hem så här sent att jag inte hinner krama om och pussa på Walter. I morgon när jag åker till tandläkaren har han säkert inte vaknat så då blir det långt tid innan vi ses. Men då hinner man längta.  FYYY har sådan panik för i morgon, ska faktiskt jobba hemma i morgon och knapra tabletter så det inte gör ont i tanden. Men jag hoppas det går bra och att jag kan njuta av att det är helg.
När jag kom hem nu hade Fredric och Walter varit nere på stan och köpt nya lampor att ha över bordet i köket. Fredric har spanat på dessa länge och nu var dom nedsatta till ett lite bättre pris även om dom fortfarande är dyra... Det blev tre st Flower Pot  lampor i tre olika färger. Walter var tydligen med och valde....

Det blev en grön, gul och en orange lampa. Tror det blir riktigt coolt över vårat nya bord. Tar kort när allt är klart.
Nu ska jag surfa in på HM:s hemsida och kolla på alla snygga kläder som kommit in, sen sova.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback