Återblick

Häromdagen när jag och Fredric satt och åt middag blickade vi tillbaks på 2009, sådär som man gör när man står inför ett nytt härligt år.  Vi skulle välja ut två st speciella tillfällen under 2009. Vi fick välja två eftersom det var ganska så lätt vad vi båda skulle välja som nr 1. Just det vårt bröllop den 1:a aug.

Mitt 1:a tillfälle 2009 fick bli just denna stund:

När jag kom inridandes på Noa och jag fick se alla våra vänner, familj då blev jag så rörd och tänkte det är nu det börjar det är den här stunden som jag längtat och drömt efter såå länge. Det var magiskt!!!

Mitt 2:a tillfälle som jag minns under 2009:

Alla våra härliga stunder ute på våran terass. Det blev som ett extra rum för oss i sommras. Walter badade ute under varma dagar, vi åt mysiga frukostar och framför allt så grillade vi extremt mycket och satt ute och åt middagar. När jag ser dessa bilder längtar jag så till sommaren, nu är terassen fylls av snö och vi har fått skottat den 2-3 gångred denna vinter.

Självklart är det massor av andra stunder som har betytt massor under detta 2009. Oftast så skriver jag ju alltid här i bloggen om det händer ngt speciellt i vårat liv så jag är glad att jag har denna blogg så jag kan blicka tillbaks. Men nu blickar vi fram på 2010 och härnäst har vi en underbar resa att se fram i mot...

Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt att Nadia får vara med i en av favoriterna! Förstår att det var ett lätt val för nr 1, det var verkligen en makalös dag! Gott nytt år till er, och hoppas vi ses snart. Stor kram från alla oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback