Ett kallt Stockholm

Vad gör man i Stockholm på Trettondagen när det är -20 ute? Vad har ni gjort denna dag? Allt känns väldigt stängt och jag har ingen lust att vara ute coh dra barnvagn i denna kyla. Sen blir man också lite lat när vi itne har någon bil just nu, för om vi hade haft det kunde vi gjort någon utflykt. Men i stället har vi bara varit inne, Walter har kollat på sin just nu favo film "Cars" som han fick av Loppan och Linus i julklapp. Kommer vara perfekt på flyget nästa vecka. Jag har börjat ta fram massor av sommarkläder, vi kommer resa med ganska så lite saker. Den som garanterat kommer ha mest saker är Walter.
Walter ville dessutom inte sova efterlunch efterdsom han sov till halv tio i morse var han ganska så pigg. Vi tog en sväng upp till leksaksaffären ochh jag fixade lite bra att ha saker inför resan till W. Sen en tur in till ICA och där somnade han självklart... försökte att väcka honom nu men gick inge vidare han baara somnade om i soffan och kl är halv sex... Kommer bli en sen kväll för denna lilla kille. Men han och Fredric ska vara hemma i morgon medans jag ska jobba. Sen på eftermiddagen kommer Abbe och Anna hit som varit i Tällberg hela jul och nyår. Ska bli så mysigt att få umgås med dom.

Nu ska Fredric fixa god middag det blir ribbs och potatis i ugn. Han  är grym på den rätten :-) Kanske får det bli ett glas rött också.

Ha en mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback