Fredag

Sitter hemma ute på terassen och har just ätit lite lunch. Vi satt just och funderade på vilken dag det var och insåg att det redan blivit fredag. Man har verkligen ingen koll på dagarna.
Idag gick vi ner och åt frukost på stranden på ett favoritställe, jag älskar att ääta blandade frukter med yougurt och musli. Frukten här är ju så god och smakar så mycket mer än hemma i Sverige.
Vi märker lite på Walter att han blir lättare rastlösare nu, han har badad timmar i poolen, slängt ner bilarna i poolen som var favoritleken när vi kom. Nu gäller det att hitta på andra saker. Så efter frukosten tog vi en Tuk-Tuk ut till skogen för att titta på elefanter. Det var små bebis elefanter som skulle göra en show. Det blir nog perfekt för W eftersom han älskar djur. Men så fel vi hade... han satt och höll för ögonen och sa åka hem nu mamma.... I stället sken han upp när en tupp och en hund kom gående. Så man behöver verkligen inte göra sig till och betala massa pengar utan för honom räcker det med att se en tupp.

Walter under showen...hahha

Återigen var det pappa Fredric som tyckte det var roligast

Morgon gungning i lekparken


Adele tyckte det var kul att gunga i Fredrics knä.

Igår hade jag och Fredric en skön dag på stranden, Walter sover ju ganska länge mitt på dagen så vi njöt av att sola på stranden och bada i havet några timmar.

Först somnade han i mammas famn, men kan inte bli trött av att höra vågorna och att få gosa med mamma.

Yes mammas tur att få slappa

Här kommer lite fler bilder från dom senaste dagarna.

Sagustund på morgonen för barnen. Se ur pigg pappa Schere ser ut... Han och Fredric hade suttit uppe lite sent kvällen innan och tömt kylskåpet på öl....

Kl är tio på kvällen och Walter tar ett kvälls dopp med fötterna. Kommer sakna detta grymt mycket.

Söta Walter som åker Tuk.Tuk och får sitta själv, det var väldigt roligt. Vi har fortfarande inte fått klippa hans hår så det växer så det knakar här i värmen.

Jag och C drack ett STORT glas rött igår, som vi längtat. Vi åkte till en riktig svenne restaurang som hette Bajen.
Där dom hade sååå gott kött. Har blivit lite trött på Thai mat och det var gott med kött och bea!!!

Restaurangen var även perfekt för barn, den hade en minigolfbana och en stor hoppborg där Walter ville åka.

Kompisarna Sandra och Micke följde med oss hem efter middagen och vi satt ute på terassen och drack vin och öl. En toppen härlig torsdagskväll med andra ord!!

Nu blir det solen!!

Kram från oss.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker det ar sa harligt att kunna folja er pa er semester har pa bloggen! Jag sitter och drommer mig bort fran vintern och kan leva mig in er vardag borta i Thailand. Puss till er alla

2010-01-29 @ 10:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback