Måndag

Tack gulliga Loppan för ditt inlägg, vi saknar er också och det är lite tråkigt att man inte kan lyfta luren coh ringa. Då känns det inte lika långt bort då... Men vi får "prata" så här i stället.
Måndagen började med att fam Gatu sov till kl kvart i tio det var lite extra skönt att göra det en måndag också... När vi kom upp hade fam Scher fixat jätte god frukost som vi åt vid poolen. Det är verkligen så skönt att vi har tillgång till en pool i trädgården, då behöver man inte stressa ner till havet eller poolområdet. Walter kan stå i timmar i vår pool och bada alla bilarna, eller kasta ner dom så får vi hämta dom. Dett är hans nya "bilbana". EN ganska skön coh rolig sådan även för hans mamma och pappa.

Igår kväll åkte vi in till staden Saladan, tar ca 5 min med tuk-tuk och Walter älskade att få åka stoor moppe.
Där åt vi middag på ett ganska rörigt ställe, vi sa det att ojm det bara hade varit vi 4 vuxna hade vi älskat stället men med två hungriga barn var det kanska så krävande. Men jag hade med mig massa bra saker som Walter kunde leka med. Det får nog bli en tur till Saladan i kväll med för det fanns så mycket att shoppa... farligt. Men då blir det middag här hemma först.

Idag har vi bara hängt här hemma, jag och Catherine passade på att ta en fotmassage på stranden. Jag har ganska spruckna fötter så det kändes som all personal skrattade när dom fick se dom. Men efter en timme kan jag bara säga att jag har fått små bebisfötter, dom är helt fantastiska. Mamma du skulle älska det!!!
Nu sover Walter coh jag passar på att sola lite, men tog en paus eftersom det är så varmt. Killarna spelar tennis hur dom nu orkar det i värmen.


Vi åker Tuk-Tuk

Bra sysselsättning

Mor och dotter

Mysig fruktstund vid poolen

Adele har funnit en favorit, Fredric.

Hej från oss.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, här är jag inne och smygkikar. Ni verkar ha det underbart, jag håller ställningarna här i Sabbatsbergsområdet.

Må så gott!

Matilda Classic Living

Postat av: Emma

Hej igen gumman!! Vi ska bo på den stranden där ni är. Tänkte bara höra om ni har lust att kolla in Fritidsresors Blue village hotell och se hur det verkar?? Det ska ligga på stranden.

Puss

2010-01-19 @ 09:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback