Söndag hemma i huset

Vi börjar bli så lata, vi orkar inte gå ner till stora poolen längre utan nu hänger vi bara hemma. Men jag måste säga det igen det är så skönt att bara vara här, ta ett dopp i poolen när det blir för varmt, lägga sig i skuggan och läsa lite bok. Fixa luncherna till barnen och sätta sig här i soffan på terassen och blogga. Perfekt!!
Nu gick Catherine och Fredrik i väg och köpte lite lunch till oss vuxna och just när dom gick i väg ställde sig Adele sig upp helt själv mot bordet, vi har sett att hon är på väg men inte lyckats. Självklart skulle det hända när mamma och pappa är i väg.... Adele har utvecklats så mycket under dessa veckor och kärleken till Walter blir bara större och större även om han är lite svår flörtad i bland och ska på och putta henne. Men tjejer brukar ju falla för lite tuffare killar....
I morgon ska jag och Catherine åka på en båtutflykt och snorkla till 4 olika öar. Utan barn och utan våra killar, ska bli riktigt skönt. Det är inte många dagar kvar här nu på Koh Lanta, längtar att få åka upp till Bangkok i några dagar och shoppa.
Walter gillar utomhus duschen
Gjorde ett försök att ta en bild på min nya klänning...gick sådär.
Adele ligger och slappar i en skön ligg fotölj.
Nu strejkade uppkopplingen med att lägga upp fler bilder så det fick bli allt för idag.
Walter har tyvärr blivit lite uttråkad och längtar hem, att bada i flera timmar är inte lika kul längre. Så det ska faktiskt bli lite skönt att komma hem och att han ska få börja dagis igen, jag tror han behöver den stimulansen.
Sen att all snö skulle kunna vara borta tills nästa söndag skulle bara vara ett plus...
Tills dess ska jag njuta av att gå omkring i bara bikini, äta glass och dricka vin varje dag!!
Kram från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback