Tvåbarns föräldrar

I kväll är Catherine och Fredrik på bröllop här på ön så vi har tagit hand om Adele. Hon är så lätt att ta hand om och av erfarenhet brukar barn vara ännu enklare att ta hand om när inte mamma eller pappa är i närheten. Så var det även med Adele. Vi gick ner till stranden och åt middag, Walter och Fredric sprang massor på stranden och Walter kunde därför inte sitta still och äta middag. Men så får det bli i bland men Adele hon åt massor av mat och lärde sig även att dricka själv ur sugrör.
Hon somnade även på 5 sek så nu ligger fam Gatu i vår stora säng, jag bloggar, Fredric läser bok och Walter tittar på film. Så mysigt att bara ligga och ta det lungt.

Söta Adele i solnedgång

Walter hittade massa fåglar som han sprang efter och trodde att han kunde fånga...

Vackert

Rolig stol att sitta i tyckte båda barnen

Walter ville också prova

Väldigt mysig restaurang mitt på stranden

Jobbigt att vara barnvakt....

Mina älsklingar

Eftersom nätet dog för mig igår fick detta inlägg komma ut nu på morgonen i stället.
Nu är alla vakna och vi är jätte hungriga, jag coh Catherine ska gå och köpa god fruost.

Ha en härlig dag


Kommentarer
Postat av: Maria (mormor)

Hej på er, tack för en jättefin blogg, så kul att se och läsa hur bra ni har det. Jättefina bilder! Underbara barn!

Kram

Maria

2010-01-22 @ 13:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback