Måndag sol och VAB

I morse var jag på jobbet redan kl 7 var såå trött när kl ringde 6:00. Men jag måste säga att det är mycket enklara att gå upp när det är ljust ute. Fick en del gjort på morgonen innan det var dags för långmöte, sen var det bara att gå hem vid elva och ta över här hemma för då skulle F till jobbet. Walters koppor har blivit bättre så vi ska satsa att lämna honom till dagis på onsdag. Alla har blivit skorpor men ingen har ramlat av ännu så det ska vara ok.
När jag kom hem passade jag och Walter på att ta en promenad i det härliga vädret.Vi gick i lite små butiker som jag inte besökt på länge, jag får sådan flashback på när jag var mammaledig när jag är hemma så här mitt i veckan. Kan verkligen sakna den tiden. Ser nyblivna mammor gå omkring med sina sovande bebisar och dom ser så nöjda ut. Min mammalediga tid var helt underbar och jag njöt varenda dag.

Dagens shopping blev en lampa till vardagsrumsfönstret. Inredningsbutiken Classic Living ( http://www.classicliving.se/index.html) som jag har skrivit om innan har flyttat till nya fina lokaler uppe på Dalagatan. Det finns så fina saker där och kläderna från DAY som kommit nu är jätte fina. Har hittat en klänning som skulle passa till sommarens bröllop.
Jag vann även en tävling på deras blogg i vintras(
http://classiclivingsthlm.blogspot.com) och det var en tjejkväll i butiken, mingen och shopping. Så nu har jag tänkt att dra i hop ett tjejgäng i april. Återkommer med datum och hoppas ni vill och kan vara med.

Nu vill tydligen W ha pannkakor....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill! Kram Emma

2010-03-16 @ 10:06:33
Postat av: Catherine

Pannkakor kors i taket!

Åt han?



kram

2010-03-16 @ 11:49:28
Postat av: Frida

Haha jag blev så glad när han sa pannkakor att jag var villig att göra en smet... men det var pepparkakor han ville ha. Han blandade ihop namnen. Suck!!

2010-03-17 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback