Ny cykel på önskelistan

Idag när jag gick hem från jobbet tittade min cykel ganska argt på mig... Den har nämligen stått utanför jobbet hela vintern i en kall snödriva... En eftermiddag i typ november gick det inte att cykla hem eftersom det kommit så mykcet snö så där fick den stå kvar och nu är den inte glad på mig. Rostig..gammal och ful.
Så därför skulle jag så gärna vilja ha en ny snygg cykel. Äskar att cykla och det är så smidigt att ta sig genom stan och det tar bara 10 min att cykla till jobbet. Perfekt när det är hämtning på dagis.

Så jag tro nästan jag ska unna mig en ny cykel med en cykelsadel bak för Walter. Han kommer nog älska att få hänga med där bak.

Denna cykel skulle inte vara så dum.

I morgon har jag tillsammans med min kollega Jenny en heldags utbildning i Kommunikationens tecken. Ska bli jätte kul och spännande. Har suttit här hemma och gått igenom mina block. Tror det kommer gå bra.
Sen närmar sig Påsken med stormsteg, vi blir hemma och Natta kommer upp coh firar tillsammans med oss, ska bli så mysigt.

Nu tror jag det snart få bli sängen, fattar inte vad som hände med Desperata husfruarna på 5:an idag?? Är det ite tisdag idag?? Hmm konstigt.

Kram och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback