Ont....

I söndags natt förstärktes min värk i tanden så jag har fått öka dosen av tabletter.... Inte alls roligt så i morgon måste jag göra ett återbesök hos tandläkaren så dom får kolla i fall det är ngt fel. Kan inte öppna munnen helt så jag bävar för att han ska bända upp den och kolla.
Men det är bra att jag kollar nu eftersom vi åker till Karlstad på fredag.

I går fick vi i alla fall ett roligt "save the date" sms av våra härliga vänner Emma och Roberth som ska gifta sig i september!!! Wiii vad roligt, älskar bröllop. Sådant piggar upp i den annars ganska vanliga kalla vardagen.
Nu ska jag pussa god natt på Walter som har varit super pigg i kväll och bara lekt med pappa. Han sov dock länge på dagis idag dom sa att dom fick väcka honom 10 ggr innan han lyckades öppna ögonen.... Lill gubben han älskar att sova, som hans mor.

Snart är det Grays!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback